November 23. (hétfő)

2010.02.23. 07:59

Boti a mai naptól már nagycsoportos. Délelőtt tornaórája volt. A tornatanár bácsi Pak Putu már járt Budapesten és az Astoria szállodában lakott. Nagyon tetszett neki városunk, s említette, hogy járt Egerben is…. Ez aztán valami itt Balin, hogy kis országunkat valaki látta. Boti nagyon jól teljesített, meg is lett dicsérve, s jól vette az akadályt az új csoportban is.

Délutánra férjem bérelte egy másik embertől egy ugyan olyan jeep-et, mint amivel már rendelkeztünk. Este neki is vágtunk a bevásárló körutunknak, mely ismét egy kicsit Mr Bean-esre sikerült. Nagy nevetések közepette pattogott a két gyerek a hátsó ülésen. A férjem termetével alig fért el a vezetői oldalon. A könyöke ütötte folyamatosan az ablaküveget, a lábai kicsit a nyakában voltak… Mondtam, hogy húzza le – pontosabban tekerje le - az ablakot és akkor jobban el fog férni. :) Hazafelé én vezettem, hát érezhető volt a két autó között a különbség …. Kértem Zsoltot, csak a vicc, poén kedvéért próbálja már ki a „túlélős” jeep-et, de nem akarta. Úgy érezte, ha ő most abba beleül valami történni fog…. Így, csak én éltem át azt a kihívást, amit az nyújtott..

Este mikor a fiúk már elaludtak, újabb problémát detektált Zsolti, azt vette észre, hogy a medence gépházában valami pumpa ki-be kapcsol, s a gépház mellett bugyog fel a víz a talajból a kertbe. Áramtalanítottunk, s ismét hívtuk Dewa-t hogy probléma van. Ígérte, hogy holnap reggelre itt lesz a felmentő sereg.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://anitabali.blog.hu/api/trackback/id/tr31782938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása