December 15. (kedd)

2010.02.25. 05:06

A medence reggelre kitisztult, s újból indult az ovijárat is. A Zsolt vitte ma a fiúkat, s majd én hoztam haza őket Ibuval motorral, mivel ma érkezik Szepi és Barbara, s a férjem megy értük a reptérre. Reggel már úgy keltem, hogy fájt a fejem és a manduláimat elég duzzadtaknak és fehér trutyisnak láttam. (mondjuk nem csodálkoztam azon, hogy esetleg én is beteg leszek, mivel 3 éjszakát és 4 napot töltöttem a beteg fiaimmal egy légtérben, egy szobában) Majd megmértem a lázam és hőemelkedésem volt. Bevettem egy Panadolt, és amikor kellett, indultam a fiúkért. Az oviba érve még semmi bajom nem volt, de hazafelé útközben meg kellett állnom, mert elkezdtem tüsszögni és az orrom is folyásnak eredt. Mire hazaértünk készen lettem. Algopirin + hűtőfürdő után is 38,2 volt a lázam. Hívtuk dr Ari-t aki egy-két gyógyszerrel és egy szurival rendbe is vágott. Kérte, hogy maradjak a mai napon ágyban és igyak sokat, és fogyasszak gyömbér teát. Azt is említette, hogy most jön ki szervezetünkön a klíma változás és ez okozza ezeket a nyavalyákat. Szép kis fogadtatás Szepiéknek... Így a mai délutánomat és estémet Elizabeth Gilbert könyvével töltöttem, melynek címe Eat, pray and love. Az egyik színhely pedig Bali. S ami a legérdekesebb, mielőtt megérkeztünk Balira, kezdték itt a könyv film verziójának forgatását Julia Roberts főszereplésével. Az óvodai balinéz tulajdonos, mint asszisztens dolgozott is velük, s mesélte, hogy mennyi híresség volt itt és mennyi ember dolgozott a filmen. Mire hazaérünk, lehet, hogy már a mozikban is fogják játszani.

A fiúk este Zsolttal és Ibuval elmentek egy új warungba (kis étterem, kifőzde) vacsoráért, ami most nyitott a múlt héten, és ami a „Csibe futam” című filmről kapta a nevét, ami pont most a fiaim kedvence filmje :). Szinte minden nap egyszer megnézik a Dvd-én. Hoztak finom sült csirkét, sült krumplit és rizst. Majd 8-kor már ágyban voltak, mert persze a „nagy fiúk” ma is előadták a délutáni nem alvást és este használhatatlanak voltak.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://anitabali.blog.hu/api/trackback/id/tr541788511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása