December 20. (vasárnap)

2010.02.28. 09:23

Nyugodt nap volt a mai. Délután elmentünk egy kicsit a Kartika Plaza-ba, nézelődni, játszóházazni, míg én felkerestem a játékboltot ahol a fiúk kinézték a karácsonyra kért ajándékaikat. Igen ám, de a bolt úgy nézett ki, mint egy bombatámadás után, már csak néhány polc volt, amin pár játék hevert. Sok doboz egymás hegyén – hátán, és pár eladó lézengett. Kicsit rémülten, megkérdeztem, hogy mi történt az üzlettel, hamarosan bezár? Mire mosolyogva tudatták velem, hogy 1 emelettel feljebb költöztek és hatalmas választék vár ott engem. Húúúú, ezt megúsztam, nem kell újból kutatnom a kért játékok után.

Este a gyerekek Lego-val játszottak, amikor egy gyerekszájas beköpésre lettünk figyelmesek ismét. Bálint megépített valamit, amire Boti megdicsérte: Ügyes vagy Bábi! Mire a válasz ez volt: Jó vagyok mi? – majd rövid szünet – Jó csávóóóó? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://anitabali.blog.hu/api/trackback/id/tr61796362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása