Január 31. (vasárnap)

2010.04.15. 11:14

A tegnapi éjszakázásnak meg volt a mai böjtje, a fiúk elég nyűgösek voltak délelőtt. Így csak egy gyors bevásárlást, intéztünk velük, majd jött az ebéd és az alvás. Ezt követően elvittük őket kicsi motorozni és fagyizni. Mire visszaértünk, már itt volt Ibu,

aki baby-sitternek jött mára, mert vacsora meghívásunk van ismét Ginától.

7 óra körül férjem elment autóval Szepiékért, akik szintén meg lettek hívva, de ugye a lábsebesüléseiknek köszönhetően még mindig nem tudnak motorozni. Majd miután kikészítettem mindent az esti fürdetéshez, fektetéshez, motorra pattantam és én is elindultam. A vacsi nagyon finom volt ismét. Volt csirkés és halas lasagne (Gina specialitása), sushi, crambürlee, s mind ehhez sok bor, és sör. Egy óra körül indultunk haza, s miután hazaértünk rá 3 perccel leszakadt az ég…. Ezt megúsztam, szerencsére nem a motoron ülve kaptam a zuhét a nyakamba. Viszont ezzel még nem volt vége a napnak. Éjjel 2-kor arra ébredtem, hogy óriási vihar van, hatalmas dörgésekkel és villámlásokkal, és hogy nem ég a kinti kerti világítás. Kicsoszogtam a konyhához, hogy megnézzem a biztosítékokat, s ami le volt verve azt visszakapcsoljam, csakhogy nem sikerült, sőt ezzel a próbálkozással sikerült leverni a főkapcsolót, ami a gyerekszoba oldalában van a kertben. Szóval kerestem egy elemlámpát és egy esernyőt, s rövid nadrágos pizsiben, papucsban elindultam a villanyórához. Igen ám, de a kapcsolót alacsony termetemnek köszönhetően, nem értem el. Így azt találtam ki, hogy az ott lévő cserepes növény kőcserepére felállok, ami abban a pillanatban a lucskos sárban kifordult a lábam alól és sikerült dobnom egy hátast a sárba, a növények közé. Olyan röhögés kapott el, hogy csak feküdtem a sárban, mint egy büdös bogár, ernyővel és elemlámpával a kezemben J. Szerencsére nem ütöttem meg magam, s nem lett semmi bajom. Viszont ezt követően a fürdőszobát meglátogathattam ismét egy zuhanyzás ereéig.

A bejegyzés trackback címe:

https://anitabali.blog.hu/api/trackback/id/tr951923051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása