December 21. (hétfő)

2010.02.28. 11:21

A mai nap gyereknap volt. Elmentünk a Safari Parkba a fiúkkal, ami kb. 45 percre van tőlünk autóval. Épp hogy elindultunk sikerült egy taxis sztrájkba csöppennünk a SunSet sugárúton. Kígyózó sorokban 2 sávot elfoglaltak a háromból, és vidáman ugrálva, táncolva tüntettek. Pontosan, hogy miért, azt nem tudjuk. 40 perc kellett, hogy elérjük a célállomást, ahol megvettük az elég drága belépőjegyeket, amik tartalmazták a Szafari Parkos túrát, a Marin Park és a Vidámpark korlátlan használatát. Első állomásunk a parkolótól 1 km-re lévő Lobby (fogadó portál) volt, ahova kisbuszok szállítják a látogatókat. Itt kellemes gamelan (hasonló, mint otthon a xilofon) balinéz hangszeres zenével  köszöntik a vendégeket, s ahol több óriási akvárium díszíti a teret. A phiranja etetés volt számunkra az első igazán érdekes látnivaló.

Aztán jöttek a teknősök, a kis cápa, a gömbhal, a leopárd család a krokodilokkal.

Ahogy sétáltunk találkoztunk a szabadban élő papagájokkal és kakadukkal, a tevékkel, amikre fel lehet ülni és ki lehet próbálni, valamint a fehér tigrisekkel és végül a 4 hónapos kis tigrissel, akit meg is simogathattunk.

Nagyon finom puha bundája volt.

11-kor kezdődött egy animációs show, ami arról szólt, hogy milyen nagy probléma, hogy az emberiség irtja az erdőket. S hogy inkább ültetni kellene, nem pedig kivágni őket. Ebben a kis előadásban madarak, emberek és majmok szerepeltek.

11:30-kor pedig futottunk megnézni az elefántfürdetést, ahol répával is megetethettük őket.

Aztán indulás a komodói óriás gyíkhoz, és a Safari buszhoz, ami bevisz egy elzárt területre, ahol szabadon élnek mind a szelíd-, mind a vadállatok.

Láttunk struccokat, leopárdot, elefántot, medvéket, vízilovat, antilopokat, oroszlánokat, tigriseket, zebrákat….stb.

Illetve betekintést nyerhettünk azokra a villákra, amik a parkban üzemelnek szállodaként, és ahol úgy fürödhetsz a medencében, hogy a partján esetleg egy tigriskölyök nyalogatja a koktélos poharad szélét. Az idetartozó étterem hatalmas üvegfalán keresztül pedig a vendégek gyönyörködhetnek a fehértigrisekben. Ezt a kis túrát követően, a park önkiszolgáló éttermében ettünk egy finom ebédet, majd indulás a vidámparkos- és vízi parkos részébe. Kipróbáltuk a dodzsemet, a körbe-körbe járó mini hullámvasutat, a kis csónakázó folyót.

Kipróbálták a gyerekek az összes vízi csúszdát, és úsztak a medencékben. Hazafele pedig meg volt az egész napos program eredménye :), egymás hegyén-hátán aludtak a kocsiban, és este sem kellett őket bekönyörögni az ágyba :).

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.