December 24. (csütörtök)

2010.03.01. 10:39

A várva várt nap a mai december 24., amikor jön a Jézuska a jó gyerekekhez. Reggel kinyitottuk az utolsó ablakokat az adventi naptárakban, és egész nap a fiúk izgatottságában fortyogtak. Folyamatosan tanakodtak, hogy mikor jön, ha jön, mit hoz nekik …stb. Az én egész napom pedig egy óriási pörgés volt. Már reggel 9-kor találkám volt Ibuval Sanurban az orchideásnál, ahol rengeteg gyönyörűség volt. Vettünk párat, majd még egy gyors vásárlás és rohanás haza. Alig fél órája érkeztem haza, mikor a két balkezes Eddinek sikerült az egyik legdrágább (1.200,- Ft) legszebb orchideának a virágos ágát letörnie…. :(. Készen lettem tőle, de csöndben türtőztettem magam. Délelőtt egy kicsit összepakoltam, dekoráltam, ajándékok csomagoltam. Majd a Zsolt elvitte a gyerekeket a 100 fokos melegben egy fél órára – amit ők sem értettek – a Bali Deli játszóterére, hogy Ibuval ki tudjuk csempészni a fürdőszobájukban lévő tároló szekrényből a tavaly bedobozolt fenyőfát a díszekkel. Majd ebédfőzés, ebédelés és irány a délutáni alváshoz a gyerekszobába. Leleményes szülőként a Zsolt megvárta, míg álomba merülnek, addig olvasott a szobájukban, majd rájuk zárta a szobaajtót. Mi addig díszíteni kezdtük a fát, aláraktuk az ajándékokat, s épp hogy készen lettünk, valaki kiakart jönni a szobából, de nem tudott, mert rá volt fordítva a kulcs szerencsére. Gyorsan odafutottam és bementem hozzájuk, persze Botit már nem lehet könnyen átverni. Egyből kérdezte: Miért zártátok be az ajtót? Én mondtam neki: Nem zártuk be, lehet hogy csak beakadt…. Majd kértem őket, hogy öltözzenek fel szépen. A Boti nagyon gyorsan gatyába és ingbe ugrott, és már ment is volna kifele, alig tudtam visszatartani, hogy nehogy előbb lássa meg a kinti meglepetést, mint a testvére. Kinyílt az ajtó, lett utána öröm, ugrálás és vidámság. Sorra bontották ki az ajándékokat, amiknek nagyon örültek és pont azokat hozta a Jézuska, amiket kértek :). Bálint csak ennyit mondott: Tök jó fej ez a Jézuska, ugye Boti? :) Aztán beindult a játszás ezerrel, miközben én hozzáláttam az Ibuval a vacsora elkészítésének befejezéséhez. Hét órakor pedig megérkeztek Szepiék is, s leültünk az ünnepi vacsorát megenni. Mindenkinek nagyon ízlett minden, persze a fiúknak valahogyan nem volt étvágyuk :), rohantak vissza játszani egy kis evés után….

A szentestét fél 10-ig itthon töltöttük a gyerekekkel és Ibuval, majd elmentünk a Gina közel 100 fős karácsonyi party-jára. Pazar, ami ott volt. Rengeteg étel, ital, énekesnő, tűznyelő és tűztáncos show. A házigazda chiwawa kutyái (14 db), pedig különböző öltözékekben rohangáltak az udvaron :). Éjfél után, amikor már csak szűk kör volt jelen a bulin, előkerült a meglepetés is, ami egy 6 literes pezsgő volt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://anitabali.blog.hu/api/trackback/id/tr651799205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása