December 17. (csütörtök)

2010.02.25. 10:59

A Boti már a tegnapi nap folyamán is említette, hogy ha eszik utána rossz a gyomra, kicsi hányingert érez és néha öklendezik. Úgy gondoltam, ha ma ismét előjön ez az oviban, akkor dr Ari-hoz fogok fordulni, hogy oldja meg ezt a problémát. Hazafele indulva felhívtam a Zsoltot – aki éppen indult a Cozy-ba (masszázs szalon) egy kicsit kényeztetni magát – hogy fel kellene hívni dr Ari-t, mert Boti nem tud enni, mivel mindig rossz lesz a közérzete. S miközben beszélünk haladtam hazafelé az autónkkal a fiúkkal. Épp megálltam a piros lámpánál, amikor mit látnak szemeim, a mellettem lévő sorban dr Ari a sofőrjével a hiper-szuper mentőautóban :). Ledobtam a telefont, lehúztam az ablakot és megkértem, hogy álljon félre egy pillanatra, mert szeretnék valamit kérdezni – persze csak akkor, ha nem siet. Majd a Sunset sugárút szélén, lebonyolított egy gyors vizsgálatot, amit követőn adott 2 féle gyógyszert Botinak, amit evés előtt 20-30 perccel be kell vetetni vele. A diagnózis alapján valami nehéz olajos, szószos ennivalót evett a gyerek, ez okozza a problémát a kis gyomrában. Ha visszagondolok, akkor valószínű a kedd esti Csirke Futam-os étteremben vett elég olajos sült krumpli okozhatta ezt a bajt.  Három nap és rendbe fog jönni.

Estére Zsolt ismét lerobbant, - de hát ez már csak így van 40 felett :) - most a csípője kezdett úgy fájni, hogy alig bírt felállni a székből.

A bejegyzés trackback címe:

https://anitabali.blog.hu/api/trackback/id/tr591789039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása