Január 12. (kedd)

2010.03.08. 10:08

Végre süt már reggel is a nap, nincsenek óriási esőfelhők körülöttünk. Ma Zsolt vitte a fiúkat az oviba. Ma lesz az első olyan nap, hogy Ibu csak 11 körül csatlakozik a fiúkhoz az oviban, így szoktatva ahhoz őket, hogy lassan-lassan egyedül járjanak oda, mint a legtöbb gyerek.

Miután a többiek elmentek, megnéztem a számítógépemen a leveleimet, reggeliztem és vártam a motorom bérbeadóját, hogy az ülésproblémámat megoldja. Mégsem megoldás az, hogy egy nylon szatyrot – hol a Carrefour-t, hol a Papaya üzletet reklámozva - rakok az egész ülésre azért, hogy se a Bálint, se az én fenekem ne legyen esővizes az abból szivárgó víztől. Az ember megjött és félóra múlva egy teljesen új üléssel felszerelve hozta motoromat vissza :). Miközben megjött Eddi is, aki egy Potong Rambut-on (hajvágáson) volt túl, és még sikerült két fülbevalóval is szereznie valahonnan magának. Egyszerűen „gyönyörű” látvány volt számomra, aki utálja, ha egy férfi fülbevalót hord. De hát ízlések és pofonok….. Csak mosolyogtam….

Este úgy döntöttünk, hogy ismét elmegyünk Jimbaramba vacsorázni, ahova az idáig a legjobb autóval roboghatunk. Én vezettem és az egész odafele úton áradoztam, hogy én nem gondoltam volna, hogy itt Balin van ilyen állagú kocsi is. De aztán 90 km/óránál előjött ennél is a bibi, mégpedig a jobb első oldala egy kicsit rezonált :(.

Hazafelé jövet, ismét a tehenek az út közepén mászkáltak és ették a közelünkben lévő szálloda szemeteséből épp azt, ami nekik megtetszett. Lelassítottunk és a fiúk lehúzták az ablakokat, mire boci szemeikkel bebámultak a bocik hozzánk :).

A bejegyzés trackback címe:

https://anitabali.blog.hu/api/trackback/id/tr11818339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása