Január 23. (szombat)

2010.03.08. 17:36

Én teljesen készen voltam, így a mai nap jegyzetét a férjem írta:  A mai nap szépen sikerült. Elmentünk péntek este Jimbaranba, az óceánparti rákos-homáros-kagylós helyre. Qrva jó volt. És kb. hússzor voltunk már itt. Mégis, Anita benyalt egy ételmérgezést. Emiatt végighányta-fosta az éjszakát, nagyon kemény itt az ilyen, csak a trópusok…. Nem sikerült így nekem sem bucira aludnom a fejem, mert közben hajnal fél 4-kor tönkrement a WC-öblítő, úgyhogy keltem fel megszerelni, Anitának valahogy nem volt kedve :) Meg már csak azért sem sikerült a nagy alvás, mert reggel 6-kor a Bálint átslattyogott, hogy bepisilt. Király. Utána már nem aludt vissza, én is addig ugye kb. 3-4 órát aludtam. Sebaj. Amerikai jellegű az ágy, azaz a matraca kb. 40 kiló, jó a fogása, nem, szóval kivittem a napra, hogy lemossam és megszáradjon. Olyan nehéz volt, azt hittem, hogy beszarok. De nem, mert a Bálint szart be. Na jó, csak egy kicsit firkás lett a gatya, ahogy Fábry mondaná, vonalkódos. Úgyhogy miközben Anita tovább fetrengett az ágyban, a hugyos matrac után a szaros gatyát mostam serényen, hogy legyen még időm ebédet főzni. Hö. Még jó, hogy közben megjött Ibu, el tudtam ugrani gyógyszerért. Aztán altatás, hát épp mire a Boti elaludt, egy nagy csattanás, aztán hallom, hogy zubog valami kegyetlenül. Jön be az Ibu erősen vizes póló versenyre emlékeztető szerelésben, hogy segítsek. Hát a falból, mint ahogy Mózes a sziklából szakasztotta szakasztottan (höhö) dől a víz, eltört a csap. Na, főcsap megkeresés, elzárás. Igen ám, de akkor nincs víz a kecóban. Még jó, hogy gyűjtöm a boros palackok parafa dugóit, azt beapplikáltam, és már el is apadt… azért biztos, ami biztos alapon estére áthívtam a villa menedzserét, aki 20 perc alatt kicseréltette a csapot, és közben szabadkozott, hogy sorry Mr. Loi, I hope Ibu Made can clean up the mess, its a little bit dirty. Erre a Bálint megszólal. Dirty, forty, fifty :) Este meg Saharadja koncert, magyar tánccal, naná. 

A bejegyzés trackback címe:

https://anitabali.blog.hu/api/trackback/id/tr141821666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása