Február 2. (kedd)

2010.04.15. 11:44

Én keltettem a fiúkat 7:45-kor, majd segítettem nekik összeszedni magukat és indulás apukával az oviba. Aztán felpattantam a motoromra és elmentem halat venni ebédre. Ma a gyerekek menüje rizs és rántott hal tartármártással.

 

A főzést követően, elmotoroztam a Bali Mal Galeria-ba sportcipőt venni, mivel elhatároztam, hogy nekem is szükségem van egy kis mozgásra, legalább hetente kétszer. Bevásároltam még a mákos bejglihez szükséges dolgokat is. Laza nap volt a mai, délután a szokásos dolgokkal töltöttük az időt: fürdés, játszás.

S ma végre megérkezett a vízszűrőnk, amit kértünk Dewa-tól, mert a vízhálózatunkban van valami probléma és tiszta homokos, üledékes a fürdésre, mosogatásra használandó vizünk. A dupla szűrős berendezés 2. szűrőjének a hófehér papírszűrője, már 2 óra után sötétbarnára változott. No comment. Nem csoda hogy az elmúlt napokban inkább a medencében fürdettük este a gyerekeket, mint ebben, amitől lehet, hogy még koszosabbak lennének J.

A bejegyzés trackback címe:

https://anitabali.blog.hu/api/trackback/id/tr811923145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása