Február 4. (csütörtök)

2010.04.15. 11:46

Első nap a VIVALAVI fitness-ben, ami 5 percre van tőlünk motorral. Jól felszerelt terem, van rengeteg gép, súlyzó és természetesen 2 tréner, akik segítségére vannak a vendégeknek. A havi bérlet átszámítva 4.000,- Ft, ami tartalmazza a terem, illetve egy úszómedence használatát, valamint 15 perc nyújtás a szakemberek segítségével. Jól esett a mozgás, kellemesen elfáradtam. Hazaérve beugrottam a medencébe és csak lebegve feküdtem, a „hűsítő” (31 fokos) vízben. Aztán gyorsan elkészítettem a fiúk ebédjét, amit Ibu elvitt nekik az oviba. Majd én is motorra pattantam, és a Bali Buddha-t vettem célirányba, ami nem más, mint egy kis üzlet, ahol elsősorban organikus termékek, ételek lehet kapni, illetve fogyasztani. Nekem ezüst vízre lett szükségem, mert itthon elfogyott. Az ezüst kolloid = remek antibakteriális hatással rendelkezik, jól szolgál a trópusokon. Mi több dologra használjuk, mint például az ivóvizünkbe teszünk 1 evőkanálnyit/gallon, a szúnyogcsípéseket kenjük be vele, aminek az eredménye, hogy pár óra után azt sem tudjuk, hogy hol is vakartuk magunkat…. Ezt követően, - míg Zsolt az ovi felé tartott – én ellátogattam a Cozy-ba (masszázs szalon), ahol egy nagyon fincsi 1,5 órás tetőtől – talpig szóló kezelésben volt részem. Bevallom 2 x el is szundítottam J.

 

Délután fél 5-körül csatlakoztam ismét kis családomhoz, amit követően ellátogattunk a játszóházba a gyerekekkel.

Jó volt a mai „szabadság”.

A bejegyzés trackback címe:

https://anitabali.blog.hu/api/trackback/id/tr591923152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása