December 6. (vasárnap)

2010.02.24. 09:30

A Zsolt állapota nem javult, s most már lélegezni is nehezen tudott, ezért doktor létére megkereste a tüdőgyulladás tüneteit az interneten. Rá vallottak a jelek…

S mivel továbbra is hőemelkedése és gyenge volt, kihívtuk dr Ari-t az orvosunkat. A Botiék alig várták, hogy megérkezzen, mert imádják a mentőautóját és magát az embert is. Egy kis telefonos navigáció és motoros elémenetelt követően megjött.  Vizsgálgatás után kiderült, hogy nem tüdőgyulladása van a Zsoltnak, hanem hátizom gyulladása, amit valószínű vizes/izzadt pólós légkondiba menetel okozott. Így adott egy injekciót és pár tablettát.

Délután elmentem a fiúkkal a Bali Deli játszóterére, ahol kipróbáltuk az összes játékszert.

Van egy körhinta, 2 db hinta, egy csúszda, egy mászóka, egy mérleghinta és egy előre-hátra mozgó rúd hinta.

Boti és Bálint nagyon élvezték, nekem azért néha voltak fenntartásaim, mivel a párás sós levegő egy kicsit már megette a fémszerkezeteket. Elkorhadtak.

Például a rúdhintát tartó négy lábból három már nincs rendesen rögzítve a földhöz, mert elrozsdásodott és elengedett, azt vártam, hogy mikor fog kifordulni illetve felborulni az egész a fiaimmal, akik erőből hajtották magukat, hogy minél gyorsabbak legyenek. 

Ezt követően elmentünk a Carrefoure-ba venni tejet és kenyeret. Vittük magunkkal a lábbal hajtható motorokat, úgy gondoltam így könnyebb és gyorsabb lesz nekem a gyerekekkel együtt bevásárolnom. Nem igazán ez történ. Bálint hol egy vásárlót, hol egy gyereket ütött el, majd a legvégén sikerült egy 35.000Rp-ás (700Ft-os) lekvárt is levernie. Nagyon örültem neki….. Összeszedtük szépen illedelmesen - mivel voltak szemtanuk is - , majd arrébb menve egy szeméttel teli dobozba kidobtam.  S mivel a vérnyomásom felszállt a magasba, gyorsan megvettük a kenyeret a tejet s fizettünk.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://anitabali.blog.hu/api/trackback/id/tr31786018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása