Január 9. (szombat)

2010.03.07. 13:11

Ma reggel ismét trópusi eső ébresztett minket, ami egész délelőtt el sem állt. A fiúkkal így ismét egy kicsit ragasztgattunk, színeztünk és játszottunk. Majd a finom ebédet és a rövidke csendes pihenőt követve elállt az eső és Ibu, a két gyerek és én motorral elmentünk a Kartika játszóházba, mivel kinti programot még nem mertünk tervezni a hömpölygő felhőzet miatt. A parkolóban azt vettem észre, hogy Bálint rövidnadrágja hátul tiszta víz, s azt is tudtam, hogy pisi nem lehet, mert indulás előtt az elintézte. Majd amikor felálltam én is a motor üléséről szintén olyan érzés kapott el mintha bevizeltem volna, mivel a nadrágom a lábaim között csurom egy merő víz volt. S mivel farmer volt rajtam, már láttam előre, hogy ez nem egy perc lesz, mire megszárad. Kiderítettem, hogy a motorom ülésen van egy kicsi hasadás/lyuk, amin keresztül a trópusi eső beszivárgott a nyeregbe, és ahogy súly került rá az úgy vissza is jött. S mivel Bálint a nyereg elejéhez dőlve motorozik így a kis popóm általam kinyomott vízből ő is kapott. Szerencsére találtam a motoromban egy hosszúnadrágot, amit a Bálint felvehetett. Majd felkísértem őket a játszóházba, s míg Ibu vigyázott rájuk, neki indultam egy új rövid nadrágot venni a fiamnak.

Nem volt egyszerű történet, először is találtam egy leértékelt nacit, aminek a mérete 3 éves volt, így meg kellet keresnem azt az eladót, aki ezen a részleghez tartozik, de sehol sem találtam. Majd egy fiatal eladófiú ugrott be egy másik részlegről, de szerencsétlen az sem tudta, hogy hol és melyik szekrényben keresse a nagyobb méreteket…. Elment így a pénztár melletti kis raktárhoz, és sikerült egy általam kért méretűvel visszatérnie. Ezek után indulás a pénztárhoz. Egy orosz házaspár volt előttem, akik nem beszéltek angolul. Felvásárolták az egész üzletet, majd amikor fizetésre került végre sor benyögték, hogy nekik csak USD-jük van. A pénztáros hölgy felhívta a pénzügyet, hogy mi a mai árfolyam, majd tájékoztatta őket, hogy ha 100 –as címlettel fizetnek ennyi, ha 50-es vagy annál kissebbel, akkor pedig annyi. Na, ezt nem értették meg az oroszok, így kirakták a dollár köteget a pultra és elővették belőle a 100 dollárosokat. Igen, ám de most jött a következő probléma, mégpedig az, hogy itt Balin 2006-nál idősebb 100 dollárosokat fogadnak csak el, mert azon az évben volt az új 100 dollárosok kibocsátása.  Persze ez ismét magas volt angolul a kedves vásárlóknak, ezért a pénztáros hölgy folyamatos mosolygás közepette végig lapozta a köteg pénzt. Sajnos az évjáratok is régiek voltak….. A végén jött egy eladó, aki elkísérte őket a pénzváltóba, és a pénztárgép sztornózása után végre én kerülhettem sorra. Persze addigra a fiam már teljesen leizzadt a hosszúnadrágban az orosz turistáknak köszönhetően, s már lassan indulhattunk is haza vacsorázni :).

 

Mi felnőttek a Szepiék kis házába voltunk meghívva thai vacsorára, így gyors zuhanyozást követően motorral átmentünk hozzájuk, míg Ibu a fiúkat megetette, megfürdette és lefektette. A vacsora nagyon finomra sikerült, amit a Szepi készített. Kedves Barbarának is hálásak lehetünk, mert ő elsősorban az italokat, koktélokat szervírozta buzgón így 10 óra körül már csak vigyorgással és jó hangulatban tudtunk kanasztázni velük. Majd azért elugrottunk a Saharadja szokásos szombat esti bulijára is. Ismét mi hoztuk meg a hangulatot :). A JP’s Warungba mentünk, ami alapjában egy kis vendéglő. Telt ház volt, minden asztalnál ettek-ittak az emberek miközben kényelmes ülő pozícióban hallgatták az együttes koncertjét. Mi ennek véget vetettünk, mivel a tequila és a cosmopolitan hatása abban is megnyilvánult, hogy nekünk táncolni volt kedvünk, amit csak a színpad előtt lehet megoldani, mert ott van kialakítva erre hely. Szóval bevetettük magunkat, majd többi álló néző is csatlakozott, így aki idáig látott mindent a kis asztalától, innentől kezdve csak hallott :).

A bejegyzés trackback címe:

https://anitabali.blog.hu/api/trackback/id/tr841815957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása